Bewertungen von Sushi 8 Berkel - Enschot

Neue Beurteilungen

4.0
MS
31 Oktober 2025
Mary
28 Oktober 2025
Lotte
25 Oktober 2025

Box celebration met 4 personen lekker van gegeten. Was perfect, qua hoeveelheid pp, lekker en je proeft dat het vers is! Top!

Joël Van Laak
23 Oktober 2025

Heerlijke sushi, erg klantvriendelijk en snel gemaakt

Ingrid
20 Oktober 2025

Wanneer je een zalmbox besteld, wil je ook graag de zalm proeven. In enkele variaties was de zalm maar minimaal aanwezig (die met avocado) In een andere variatie was ook de roomkaas veel te overheersend. Ook daar proefde je de zalm niet, maar enkel zurige kaas. Voor de rest was het wel heerlijk.

Gijs
19 Oktober 2025

Een jaar geleden ook wat teleurgesteld over de kwaliteit. Helaas daar mooie een reactie op ontvangen. Daarna wel blijven bestellen en prima gegeten! Afgelopen keer helaas een vreemde smaak aan de pokebowls en de dag erna buikklachten bij 3 van de 4 personen. Ook was verzocht een ingrediënt niet toe te voegen, wat wel werd gedaan. Wellicht volgende keer toch wat verder rijden en eens vergelijken met anderen.

William
17 Oktober 2025

Was weer een tijdje geleden, maar nog steeds perfect!

Grassens
17 Oktober 2025

Weer ontbreken van extras zoals wasabi dit keer

Enrico
15 Oktober 2025

Via de site besteld om 17 uur en direct bericht dat de bestelling om 17.30 kon worden opgehaald. Bij aankomst stond de bestelling al klaar om direct mee te nemen. Heeft ons uitstekend gesmaakt, in dit geval de sun & crunch box, 60 stuks sushi voor 4 personen. Al met een hele goede ervaring.

Gaston
15 Oktober 2025

De Sushi was zeker lekker maar de kipnuggets waren nog rauw van binnen waardoor de kinderen waarschijnlijk toch buikklachten kregen en meer.

Corne
14 Oktober 2025

Vandaag pokerbol zalm afgehaald, was lekker vers en goed gevuld!! Echte aanrader.

Kirsten
13 Oktober 2025
Familie
12 Oktober 2025

Heerlijke sushi en super vers

Cindy De Preter
12 Oktober 2025

Super lekker, wachttijd viel ook reuze mee. Wij zijn heel erg tevreden!

Jacqueline Verroen
12 Oktober 2025

Helaas 2 uur moeten wachten op mijn bestelling. Aangegeven was dat het een uur tot Max 5 kwartier zou duren. Dit is wel echt veel te lang!

Corne
11 Oktober 2025

Sushi was van goede kwaliteit, en porties zijn voldoende. Wachttijden lopen wel op, er zat 1.5uur tussen bestellen en leveren. Houd daar rekening mee op de drukkere dagen..

M.
11 Oktober 2025

Gewoon goed!

Afdi
11 Oktober 2025

Altijd lekker

Myrthe
11 Oktober 2025

Ongeveer 5x besteld bij sushi 8 berkelenschot. Waarvan 5x echt veeeeeelste laat. Iedere keer minimaal 45 minuten te laat. Normaal gesproken wel lekker vandaar dat we het toch iedere keer weer een kans geven en bewust de bezorgtijd al een halfuur eerder opgeven. Maar deze keer was het ook echt jiet lekker. Vele harde stukken kip en taaie vis. Toen er gebeld werd om te vertellen dat het eten later werd bezorgd. Werd er bij gezegd dat we ook ergens anders eten mochten bestellen. Ik vroeg of ze dat dan liever hadden en toen gaf de jongen aan de telefoon aan dat het hem niks uit maakte als ik dat deed. Dus we weten wat we volgende keer moeten/gaan doen. Jammer

X
10 Oktober 2025

Sorry , geen goede sushi . Grote smaakloze happen

Dennis van Eijkeren
8 Oktober 2025
Willemstein
8 Oktober 2025
Suus
6 Oktober 2025

Sushi was weer top, niet alle sushi lag meer goed in de schaaltjes omdat tijdens bezorging door de fiets scheef in de tas zijn gegaan. Wel excuses van bezorger gekregen. Smaak was er niet minder om, altijd heerlijke sushi van jullie

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Wim van baast
5 Oktober 2025

Geen eetstokjes geleverd Geen wasabi geleverd Geen gember geleverd Geen soja geleverd

Smits
5 Oktober 2025

Het duurde veel te lang. Bestelling zou ik 18.15 uur klaar zijn, maar was pas 18.55 uur klaar. Ik heb 40 min staan wachten. Kwaliteit was wel goed. Voortaan minder mensen tegelijk laten bestellen, als de capaciteit dit niet aankan.

Pej IJpelaar
3 Oktober 2025

Bezorging half 7, echter helft vergeten. Zelf moeten bellen om vervolgend te horen " dat klopt,komt eraan" vervolgens pas om 19.q5 de bestelling geleverd. Niet genoeg stokjes meegeleverd

Reen
1 Oktober 2025

Goede kwaliteit sushi.

E.
30 September 2025

Eens in de zoveel tijd bestellen wij een heerlijke schaal met sushi, altijd bij Sushi Eight dat is echt de lekkerste. Snel bezorgd, altijd vers en met wensen houden ze goed rekening â˜ș

Annemiek
26 September 2025

Sushi smaakte goed. Alleen jammer dat er op de gember wordt bezuinigd. De portie is zeker gehalveerd.

Esther
25 September 2025

Heerlijke goed gevulde poke bowl

Vieve
25 September 2025

Ik heb genoten. Mijn pokebowl stond meteen klaar, was vers, goed gevuld met alle toppings en een goed bakje saus! Complimenten, dankjewel!

Lonneke
21 September 2025

Zeer goede pokébowl.

A. Van de Ven
21 September 2025

Was heerlijk, duidelijke communicatie over bezorging

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lisa
21 September 2025

Prima sushi, 20 minuten later geleverd dan het aangegeven laatste levermoment

Angela
15 September 2025

Snelle levering. Gevraagd om een variant te vervangen door een andere ivm allergie. Helaas niet vervangen

Antwort von Sushi 8

Dank voor uw bericht. Wat vervelend dat uw verzoek om een variant te vervangen vanwege een allergie niet is uitgevoerd. Onze excuses hiervoor, dit had natuurlijk goed opgevolgd moeten worden. Om dit verder netjes te kunnen afhandelen, zouden wij u willen vragen uw bestelgegevens naar info@sushi-eight.nl te sturen. Zo kunnen we precies bekijken wat er misging en ervoor zorgen dat dit intern wordt besproken. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Sabine
11 September 2025

Ik kwam een bestelling afhalen, was al later en nog niet klaar, een man zag ik hele grote plakken sushi snel in mijn bakje mieteren waardoor ik thuis zelf nog alles in blokjes kon gaan snijden. Wel nice dat ik daardoor veel meer zalm had!

Reynaldo
11 September 2025

Het was weer superlekker!

Willem
11 September 2025

Kwamen wat te kort, heel netjes opgelost. Zeker een aanrader!

Dennis de Laat
5 September 2025

Zalm niet vers. Garnalen niet goed gaar

Antwort von Sushi 8

Wat vervelend om te horen dat de zalm niet vers was en de garnalen niet goed gaar. Onze excuses voor deze ervaring, dit is natuurlijk niet de standaard die u van Sushi Eight mag verwachten. We willen dit graag verder afhandelen en alles goed onderzoeken. Zou u uw bestelgegevens even naar info@sushi-eight.nl kunnen sturen? Dan kijken we samen wat er misging en zorgen we dat dit intern wordt besproken. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

van den Dries
4 September 2025

Super lekkere sushi boxen besteld, lekker vers gemaakt!

Trina Broeders
31 August 2025

Was erg lekker en goed verzorgd. 5 sterren.

Niene
24 August 2025
Bartels
17 August 2025

Zoals altijd weer super lekker en goed verzorgd

Marjo
16 August 2025

Wij hebben heerlijk genoten van de Sushi 🍣. Ik had ook de nieuwe 🍣 besteld en die waren echt heerlijk. Bezorging keurig en netjes op tijd. Was toppie

Lot
11 August 2025
Van den Bogaard
9 August 2025

Heerlijke sushi!

maryse rasenberg van den heuvel
9 August 2025

Superassortiment, vriendelijk en vakkundig personeel, heel met jullie in ons dorp !

Desiree
2 August 2025

Het was weer heerlijk

Ingrid
30 Juli 2025

Sushi was heerlijk en gebracht op de afgesproken tijd.

Eva
28 Juli 2025
Melissa
25 Juli 2025

Heerlijke sushi! Jammer dat de loempia's niet meer warm waren.

Tine
24 Juli 2025

Sushi was heerlijk! Top service, gevraagde aanpassingen werden zonder moeite doorgevoerd.

Joost
21 Juli 2025

Het was weer erg lekker!

Fam. Pieters
20 Juli 2025
LH
19 Juli 2025
Van Gestel
19 Juli 2025

Ik was in de buurt en liep even binnen. Mijn bestelling werd meteen gemaakt en ik kon het meteen mee nemen. Heerlijke sushi

Marianne De Jong
18 Juli 2025

Het was voortreffelijk. Volgende maand ga ik weer een bestelling plaatsen is echt voor herhaling vatbaar.

E.E.
15 Juli 2025

Erg lekker, kreeg extra gember zoals online gevraagd.

Lieke van Zwieten
13 Juli 2025

Altijd topven lekker. Jammer dat jullie geen glutenvrije susie meer hebben...

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Melissa
11 Juli 2025

Helaas was er een bezorger uitgevallen waardoor de bestelling wat langer duurder. Ik werd netjes gebeld en ingelicht en kreeg ook de mogelijkheid het op te komen halen. Zoals altijd was de sushi heerlijk en kregen we er een leuke verrassing bij vanwege de langere wachttijd. Goeie service en heerlijke sushi!

Luna Mertens
11 Juli 2025
Gea
8 Juli 2025

Heerlijke partybox! Aanrader

Astrid
7 Juli 2025

Jammer dat iets te laat was, maar we kregen wel nog iets lekker erbij omdat zolang duur de. Eten was heerlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Senna Maas-Pijpers
5 Juli 2025

Ruim 2 uur later bezorgd, veel later dan het tijdslot aangaf. Telefonisch contact gezocht, werd niet opgenomen. Niet oké

Antwort von Sushi 8

Dit is echt niet de service die je mag verwachten, onze excuses voor het ongemak. We vinden het heel vervelend dat je zo lang hebt moeten wachten en dat het telefonisch contact niet goed verliep. Zou je ons alsjeblieft even een mailtje willen sturen met je bestelgegevens? Dan kunnen we precies nakijken wat er mis is gegaan en zorgen dat het goed wordt opgelost. We horen graag van je!

iris
5 Juli 2025

uur en 5 minuten te laat bezorgd. sushi was goed

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je feedback! Fijn dat de sushi goed was, maar sorry dat de bezorging zo vertraagd was. We gaan ons best doen om dit in de toekomst beter te doen!

Corry Pullens
4 Juli 2025

We hebben 1,5 uur moeten wachten en daarbij ook nog de verkeerde bestelling

Antwort von Sushi 8

Super vervelend dat je zo lang hebt moeten wachten en dan ook nog de verkeerde bestelling kreeg. Dat had natuurlijk niet mogen gebeuren, excuses daarvoor! Zou je ons een mailtje kunnen sturen met je bestelgegevens? Dan gaan we dit meteen voor je uitzoeken en zorgen dat het wordt opgelost. Alvast bedankt!

Angelique
3 Juli 2025

Lekkere verse sushi en vriendelijk personeel! Het enige wat ik mis is verse pepers voor extra pittige sushi. đŸŒ¶ïž

Annemarie
2 Juli 2025

Heerlijke Sushi en snel geholpen

Rood
2 Juli 2025

Pokebowl was zoals altijd heerlijk. Alleen jammer dat er geen reactie is gekomen op mijn opmerking bij het plaatsen van de bestelling wat betreft de 10% korting.

Wendy
1 Juli 2025

Superlekkere pokebowls!!!

Judith
29 Juni 2025

Lekkerste sushi tot nu! Regelmatig besteld al en het stelt nooit teleur. Prijs/kwaliteit verhouding is gewoon uitstekend. Minpuntje wel .. je besteld specifiek een tijdvak van een kwartier en dan komt het nog een 15/30 minuten eerder. Dan kun je beter een ruimere tijdvak aangeven. Gelukkig waren we deze keer al tijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Super fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze sushi, bedankt voor je mooie woorden! We snappen je punt over het tijdvak helemaal en nemen dat mee om onze bezorgplanning beter af te stemmen. Hopelijk blijf je genieten van je bestellingen bij ons!

Zorg voor tassen waar de schalen in kunnen. Half uur moeten lopen omdat ik geen tas bij grote ronde schaal kreeg en dus niet kon fietsen.
28 Juni 2025
Nathalie
25 Juni 2025

Mega vers! Super lekker

Dekkers Ad
22 Juni 2025
Anita
19 Juni 2025

We bestellen regelmatig Sushi en zijn altijd erg tevreden over de kwaliteit. Gisteren voor het eerst een bowl besteld. Kleine portie, veel te veel rijst en 14 euro niet waard.

Thijs
18 Juni 2025

Keurige presentatie, lekkere sushi en bezorger belde op verzoek niet aan maar kwam keurig achterom. Top!

Van Galen
15 Juni 2025

Goed optijd geleverd en lekker

Anita
14 Juni 2025
Miranda
14 Juni 2025

Ik heb van de sushi genoten

Melissa
13 Juni 2025

Hele lekkere sushi! Voor de eerste keer besteld en erg tevreden. Ook de bezorger was erg vriendelijk. Hier komen we zeker terug!

Nikki
12 Juni 2025

Heb hier al meerdere keren besteld, en altijd zijn ze minimaal 30 minuten te laat met bezorgen tot soms wel 1 uur.

Roos
8 Juni 2025

Sushi en sushi bowl waren goed. De yakitori spiesjes waren zo hard en taai dat deze niet te eten waren. Ook zat er teen saus bij de sushi bowl en bij de garnalen, deze zouden ze binnen 5-6 minuten brengen maar is nooit meer gebracht. Erg jammer aangezien we hier op zaten te wachten

Elizabeth
6 Juni 2025
AW
1 Juni 2025

Normaliter altijd wel goed, vandaag een onderdeel vergeten te leveren. Gebeld en beloofd dat ze het kwamen brengen, maar niemand meer gezien helaas.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ingrid
25 Mai 2025

Partytime box gekozen, kostbaar maar erg goed, voor ons te weinig omdat ze zo lekker waren. Goede afwisseling van verschillende sushi’s. Wij hebben ons nieuwe sushirestaurant gevonden.

Sifra
25 Mai 2025

Heerlijke sushi met zelfs een cadeautje erbij. Ook de bezorging was snel en optijd!

Inge Basters
24 Mai 2025

Super service en kwaliteit

Annet Trommelen
24 Mai 2025
Daan Meulepas
22 Mai 2025

Goeie serves. De sushi was heel lekker hebben er zeker van genoten

Dennis
17 Mai 2025

Normaal ben ik altijd erg tevreden over de kwaliteit en versheid. Maar deze keer was het klam en de smaken waren niet goed. Er was gewoon over omdat niemand meer wilde. Het zag er ook niet aantrekkelijk uit in de schaal. Erg jammer

Antwort von Sushi 8

Onze oprechte excuses voor het ongemak. We begrijpen dat dit je ervaring heeft beĂŻnvloed, en we willen dit graag rechtzetten. Mocht je nog niet geholpen zijn, neem dan gerust contact met ons op via info@sushi-eight.nl. Dan kijken we graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

CK
15 Mai 2025

Beste Sushi in de regio en top service!!

Marcel
15 Mai 2025

Wederom ,heerlijk, lekker vers, top tent

Vivian
12 Mai 2025
E
12 Mai 2025

2 uur moeten wachten op een bestelling. Producten verkeerd geleverd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Dank je wel voor je bericht en onze excuses voor het ongemak. We nemen dit serieus en bespreken het met het betreffende filiaal. Mocht je nog niet geholpen zijn, neem dan gerust contact met ons op via info@sushi-eight.nl. Dan kijken we graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

erica
12 Mai 2025

heerlijk vers.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sandra
11 Mai 2025
L Bartels
11 Mai 2025

Super lekkere sushi . En op de afgesproken tijd geleverd!!

Petra Hamers
11 Mai 2025

Heel kort: heerlijke sushi. Al vaker besteld en gewoon heel tevreden!

William
9 Mai 2025

Vriendelijke bezorger en wederom heerlijk eten! Helaas, en dat was de eerste keer, waren ze vergeten de sausjes mee te leveren! Maar al met al een tevreden klant!

Rian
8 Mai 2025

Pokebowl zalm was heerlijk en gevarieerd