Bewertungen von Sushi 8 Berkel -Enschot

Neue Beurteilungen

4.0
William
Gestern

Wederom lekker en zelfs een excuus van de bezorger omdat het 10 minuten later was!

Haans
23 Mai 2022

Lekkere sushi, vriendelijke bezorger, op afgesproken tijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lobbezoo
22 Mai 2022

Op tijd klaar en zeer smakelijk.

W
22 Mai 2022
Koen
22 Mai 2022

Kwalitatief goed verzorgd en bestelling conform afspraak keurig op tijd gereed.

Derksen
21 Mai 2022
Jolanda
20 Mai 2022

Heerlijke sushi! Alles top!!

Renate
20 Mai 2022

Super goeie sushi het was heerlijk

Aernout Bakels
19 Mai 2022

Wij, 4 Ukrainers en 2 Nederlanders, hebben van het verjaardagseten genoten. Voor herhaling vatbaar. Precies op tijd ook.

Marloes
18 Mai 2022

Heerlijke sushi, vriendelijke bezorging!

Mark
16 Mai 2022

Heerlijke sushi. De Crunch Box heeft een geweldige variatie aan smaken en is voldoende voor 4 personen. Echte aanrader!

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij hopen u snel weer te zien! - Team Sushi Eight



.
15 Mai 2022
Fieke
14 Mai 2022

Hele lekkere sushi! Goede service

Suzanne
13 Mai 2022

Altijd heerlijk en vers

Ans Maasen
9 Mai 2022
Desiree
6 Mai 2022

Wederom heerlijk

Allan
4 Mai 2022

Erg lekker. Mooi geserveerd en goed klaargemaakt.

Jansen
4 Mai 2022

Voor het eerst hier besteld, 5 verschillende pokebowls. En ze waren verassend lekker.

Gijs
30 April 2022
Sandy
29 April 2022

Erg lekker! De meat lovers sushibox is een echte aanrader

Mariet
29 April 2022

Heerlijke sushi, snelle en vriendelijke bediening! En fijn dat het klaar staat op de afgesproken tijd. Sushi 8 is een goede aanvulling in het winkelcentrum!

Maaike
28 April 2022

Heerlijke sushi , mooi gepresenteerd

Ellen
28 April 2022

Vriendelijk geholpen en heerlijke sushi!

Sandra
28 April 2022

Heerlijke sushi!

Thomas
26 April 2022

Top, vers en erg lekker!

Mirjam Voermans
25 April 2022

Keurig op tijd bezorgd.

Petra
23 April 2022

Een van de beste sushi ooit!

William
23 April 2022

Het is gewoon lekker....

Vivian Smits
22 April 2022

Super sushi. Je proeft dat het vers is.

CWB
19 April 2022

Precies op tijd, maar deze keer bestond te pokebowl in verhouding uit heel veel rijst.

Saskia Dominicus
19 April 2022
Anita
18 April 2022

Heerlijk, mooie sushi, op tijd gebracht

Inge Zijlstra
18 April 2022

Heerlijk verse sushi. Goede variatie

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ardi
18 April 2022

We hadden de bbq fire box besteld. Een heerlijke box met verschillende soorten sushi vis, vlees en vegetarisch. Alles was super vers en goed op smaak. Met tweeën was dit ook zeker ruim voldoende.

L Bartels
18 April 2022
Gezin van Mees van Schijndel
17 April 2022

1,5 uur telaat en Noah vond de rucola te bitter.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Carlo
17 April 2022
Fieke
17 April 2022

Lekker eten en snelle bezorging

Audrey
14 April 2022

Super lekkere sushi en keurig op tijd! Zeker een aanrader

Verwoert
14 April 2022

Sushi ziet er zeer smakelijk uit en is smaakt ook heerlijk. De zalm bowl was echt perfect. Aanrader.

Tessa
11 April 2022

De smaken waren niet erg bijzonder of gevarieerd

Evelyne Klerx
11 April 2022

Helaas wÚl gember en wasabi erbij en géen japanse mayo zoals gevraagd. Verder alles perfect

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Caro
10 April 2022

Heerlijke sushi! Voor mij hoeft dat witte sliertjes niet zo nodig erop. Doet de smaak te kort.

Verbart
10 April 2022

Eerste keer besteld. Zeer tevreden. Gaan zeker nog een keer bestellen

Antwort von Sushi 8

Beste Verbart, bedankt voor de beoordeling! Wij hopen u snel weer te zien bij sushi 8!

Angela
9 April 2022
Monique
31 MĂ€rz 2022

Heerlijke sushi en super service

Kirsten
28 MĂ€rz 2022

Echt heerlijke sushi gegeten!

Peggy
28 MĂ€rz 2022

heerlijke sushi, echt een aanrader

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Beste Peggy, bedankt voor de beoordeling. Graag tot zien bij sushi 8!

Ans
28 MĂ€rz 2022
Dongen
27 MĂ€rz 2022
Desiree
27 MĂ€rz 2022

Het was weer heerlijk

M.C.G.M. Roggeveen Mulder
26 MĂ€rz 2022

Elke keer weer heerlijk!

Carlijn
26 MĂ€rz 2022

De sushi is super lekker, en het personeel is heel vriendelijk. Ik kreeg er zelfs nog gratis loempia's bij :).

Antwort von Sushi 8

Beste Carlijn, bedankt voor de beoordeling! Wij hopen u snel weer terug te zien bij sushi 8!

Klant
25 MĂ€rz 2022

Normaal helemaal top. Deze keer helaas een haar in de sushi.

A vd bersselaar
24 MĂ€rz 2022

Was weer heerlijk!! Goede service en lekkere sushi. Ik ben heel blij met jullie in Berkel Enschot. Tot snel

Karen
24 MĂ€rz 2022

Lekkere sushi met snelle en vriendelijke bezorging

Rooij
24 MĂ€rz 2022

Het was weer supervers en lekker

Antwort von Sushi 8

Beste Rooij, bedankt voor de beoordeling, wij hopen u snel weer te zien bij sushi 8!

Gast
23 MĂ€rz 2022
21 MĂ€rz 2022
Tessa
21 MĂ€rz 2022

Ik word altijd snel en vriendelijk geholpen. Tot nu toe heb ik alleen hele fijne ervaringen met hen gehad!

Matthieu
20 MĂ€rz 2022

Kwaliteit sushi boven verwachting!

E. Otten
16 MĂ€rz 2022

Super verse, heerlijke sushi! Verbeterpuntje: portie wakame is m.i. aan de kleine kant. Voor de rest: aanrader!

Antwort von Sushi 8

Beste E. Otten, bedankt voor de feedback! Wij hopen u snel weer te zien bij sushi 8!

Ardi
15 MĂ€rz 2022

Werd keurig op tijd bezorgd en was een heerlijke, gevarieerde, verse box met sushi’s.

Antwort von Sushi 8

Beste Ardi, fijn dat het heeft gesmaakt! Wij hopen u snel weer terug te zien bij sushi 8!

Desiree
13 MĂ€rz 2022

Was weer heerlijk

Sanne
13 MĂ€rz 2022

Heerlijke verse sushi, volgens afgesproken tijd klaar

Antwort von Sushi 8

Beste Sanne, bedankt voor de beoordeling! Wij hopen u snel weer te zien bij sushi 8!

Fam. K. Stadt
12 MĂ€rz 2022

Op zaterdag een ‘Party Time’ box besteld voor 17.30uur. 10 minuten over tijd volgens mijn man maar ik ben dik tevreden! Onze gasten waren ook tevreden! De vorige keer hadden we ‘Sushi 58’ besteld maar toen was er nog geen bezorging in Udenhout maar we waren dik tevreden over het eten! Als we weer trek in sushi hebben zullen we zeker hier weer bestellen.

Antwort von Sushi 8

Beste Fam. k. Stadt, bedankt voor uw beoordeling! Wij hopen u snel weer terug te zien bij sushi 8i!

Danielle
12 MĂ€rz 2022

T was weer heerlijk

B
12 MĂ€rz 2022
Bart
11 MĂ€rz 2022

Heerlijk. De zalmsashimi was top! Hoe verser hoe beter.

Antwort von Sushi 8

Beste Bart, bedankt voor uw positieve review! Wij hopen u snel weer terug te zien bij sushi 8!

Dennis
8 MĂ€rz 2022
Benjamin
6 MĂ€rz 2022

De sushi was wat droger deze keer. Daarnaast tonijn sashimi besteld en die was van mindere kwaliteit.

Antwort von Sushi 8

Beste Benjamin, wij hopen dat de sushi bij de volgende bestelling beter in de smaak valt. Graag tot zien!

Kim
6 MĂ€rz 2022

Heerlijk verse sushi, een aanrader

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lonneke Remmers
6 MĂ€rz 2022

Bij het verkeerde adres afgeleverd (bij de kinderen van de buren), dus het duurde even voor het bij ons terecht kwam. Ook geen stokjes meegeleverd.

Antwort von Sushi 8

Beste Lonneke Remmers, wat vervelend om deze ervaring te horen. Wij hopen dat het de volgende keer wel goed bezorgd word. Wij hopen u snel weer te zien!

Joost
3 MĂ€rz 2022

Stond op tijd klaar en was erg lekker!

Ron Vermeulen
2 MĂ€rz 2022

Eerste ervaring met s8. Levering stond klaar op afgesproken tijdstip, sushi was heerlijk, kom zeker terug, aanrader

Loes
28 Februar 2022

Super lekkere sushi. Hartstikke vers!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Beste Loes, wat fijn dat de sushi goed in smaak is gevallen. Wij hopen u snel weer te zien!

Jolien
27 Februar 2022

Tonijnrollen hadden echt te veel vulling. Andere bakje waren alle sushi wel erg lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Van Boven
27 Februar 2022

TOP

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Josiane
27 Februar 2022

Super lekkere sushi, precies op tijd, goede communicatie, hele vriendelijke bezorger en een extraatje bij de bestelling gekregen! Ga hier zeker nog een keer bestellen.

Antwort von Sushi 8

Beste Josiane, wat leuk om te lezen dat alles naar smaak was. Wij hopen u ook snel weer te zien!

William
27 Februar 2022

Lekker en weer mooi op tijd bezorgd!

Lian Ven, van de
27 Februar 2022

Super vers Bezorger heeft er alles aan gedaan om op tijd te zijn bij het juiste adres. Was iets later dan gepland en verontschuldigde zich netjes! Geen probleem!!

D’n Guido
26 Februar 2022

Keilekker! Bietje meej stokskes eten, des toch genieten! Ofnie?!

Marieke
22 Februar 2022

De Quality Time Box is echt een aanrader!

Joey
20 Februar 2022

Bezorging was keurig optijd , en het eten was erg lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

J. Swart
19 Februar 2022

Mooi op tijd bezorgd. De sushi was lekker.

Britt Gibney
19 Februar 2022

De sushi is heerlijk. Deze 2 boxen waren echter allebei grotendeels pittig wat voor de kinderen niet fijn was. Maar overheerlijk!

Rian
17 Februar 2022

Heerlijke sushi, allemaal los besteld. Leuke korting op woensdag. Mooi op tijd bezorgd.

Mieke lommerse
15 Februar 2022

Heel erg lekker en goed verzorgd

Y van Bavel
14 Februar 2022
Van Boven
14 Februar 2022
Jeroen
13 Februar 2022

Prima kwaliteit

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Linda de Bruijn
13 Februar 2022

Super verse en lekkere sushi! Je krijgt echt waar voor je geld. Ook erg fijn dat je halve rollen (4 stuks) kunt bestellen zodat je kan afwisselen. Erg tevreden!

Mateusz
12 Februar 2022
Linda
12 Februar 2022

Het smaakte heerlijk en een vriendelijke bezorger. Wel jammer dat ze de eetstokjes, soyasaus en chilisaus vergeten waren om erbij te doen.

Antwort von Sushi 8

Beste Linda, onze excuses hiervoor. Wij hopen dat de volgende bestelling wel goed verloopt. graag tot ziens!

Leo Elias
12 Februar 2022

Complimenten voor de kwaliteit van de producten; we hebben die met veel genoegen geconsumeerd. Wat betreft de bezorging: alle lof, want nadat er iets misging met de levering van het bestelde en we contact opnamen via het bijgeleverde telefoonnummer, werd het ontbrekende zonder enige vraag binnen 10 minuten alsnog bezorgd. Complimenten voor de service. Wij gaan zeker vaker genieten van uw kwaliteiten. De gasten waarmee wij deze maaltijd deelden waren eveneens zeer enthousiast. Kortom dank en ga zo door.

Antwort von Sushi 8

Beste Leo Elisa, wat fijn o m te horen dat het eten goed naar smaak was. Wij hopen u snel weer terug te zien!

Marian
12 Februar 2022

Heerlijke sushi en netjes op tijd geleverd Vriendelijke jongen die bezorgde

Bas
11 Februar 2022

Lekkere sushi, aardig personeel bij het ophalen

B-E
9 Februar 2022

Snel bezorgd en erg lekker!

Franca
9 Februar 2022
Loes
8 Februar 2022

Super lekkere verse sushi, eerder gebracht dan de verwachte tijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Beste Loes, bedankt voor deze leuke reactie.

Mvh
7 Februar 2022

Heerlijke pokebowl en sushi! En er was een kleine aanpassing gemaakt op ons verzoek. Super service!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

bedankt voor deze positieve beoordeling. We zien uw graag weer terug.

van Esch
6 Februar 2022

De pokebowls zijn erg lekker, op tijd klaargemaakt en kon het meteen meenemen op de tijd die hun hadden afgesproken.

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor deze leuke reactie. We zien u raag snel terug.

M Francis
6 Februar 2022

De bestelling was wel later dan de af gesproken tijd. Misschien door drukte maar het was heerlijk

Antwort von Sushi 8

Beste Francis, bedankt voor deze leuke reactie. wij hopen dat de volgende bestelling wel op tijd geleerd word.

Rob
5 Februar 2022
Bjorn
3 Februar 2022

Beste bezorg sushi die ik ooit heb gehad. Heerlijk vers!

Ilona
2 Februar 2022

Lekkere sushi, en duidelijke site om te bestellen, en laten bezorgen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor uw positief beoordeling. We hopen u snel weer te zien!

Inge
29 Januar 2022

Helaas zat de bij de bestelling behorende chilisaus (2×) niet in de tas.

Antwort von Sushi 8

Beste Inge, wij hopen dat het volgende bezoek bij ons wel goed verloopt.

Heerkens
27 Januar 2022

Super lekker 🙏đŸ’Ș

Nikola Kovacev
25 Januar 2022
Tineke Vermeer
24 Januar 2022
Maartje
23 Januar 2022

Sushi was goed alleen de japanse mayo en Chili saus ontbrak bij de snacks

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bob
23 Januar 2022

Uitgebreid assortiment, snelle levering

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Blokland
23 Januar 2022

Eerste keer besteld, super goede kwaliteit. Haalde eerst vooral bij grote keten af maar dit is veel lekkerder đŸ˜ƒđŸ‘đŸ»

Antwort von Sushi 8

Heel erg bedankt voor uw positieve beoordeling, we hopen u snel weer te zien!

William
23 Januar 2022

Wederom op tijd geleverd en zoals altijd heel lekker!

Timmermans
22 Januar 2022

Het was hele lekkere sushi!! Vers, krokant en smaakvol!

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen dat de bestelling naar wens was! We hopen u snel weer te zien!

Carolien
22 Januar 2022

Echt heerlijk! Goede kwaliteit en vers

Antwort von Sushi 8

Beste Carolien, bedankt voor deze positieve reactie. We zien u graag weer snel terug.

Kloos
22 Januar 2022
Av
21 Januar 2022
Imke
17 Januar 2022

Eerst verkeerde sushi bezorgd, vervolgens niemand bereikbaar. Uiteindelijk werd er nieuwe sushi bezorgd en toen stonk alles ontzettend naar sigarettenrook echt heel vies!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Beste Imke, wat vervelend om dit te horren. Wij hadden graag de bestelling gemaakt zoals u de bestelling voor ogen had. Ik zou u willen verzoeken om melding in te dienen op de website: info@sushi-eight.nl Op deze manier kunnen we de melding voor u in behandeling nemen.

Marian
17 Januar 2022

Het was heerlijke sushi alleen de bezorgtijden anderhalf uur Een half uur later dan toegezegd was en de ebi fry was koud

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Beste Marian, bedankt voor uw terugkoppeling. Wij hopen dat uw volgende bestelling wel in orde is.

Joost
17 Januar 2022

Niks op aan te merken. Bestellen gaat vlekkeloos, mijn bestelling kon ik direct meenemen en de sushi was lekker.

Van weegberg
17 Januar 2022

Prima eerste kennismaking

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anita
16 Januar 2022

Echt hele lekkere sushi.voor herhaling Vatbaar.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Petra Hamers
16 Januar 2022
E
16 Januar 2022

Er is netjes rekening gehouden met mijn allergie en de sushi smaakte goed. Zeker een keer voor herhaling vatbaar

Antwort von Sushi 8

Beste E. , bedankt voor deze positieve reactie. Wij hope u snel weer terug te zien.

Frank
16 Januar 2022

Alleen maar complimenten: vers, overheerlijke smaken, smakelijk extraatje ontvangen bijnde (grote) bestelling. Kortom: een aanrader!

A
15 Januar 2022

Sushi is prima, alleen nu al voor de 3de keer telaat geleverd. De laatse keer 40 minuten. Dit is echt iets waardoor we weer eens verder gaan kijken.

Antwort von Sushi 8

Beste A. , wat vervelend om deze ervaring te lezen. Ik zou u willen verzoeken om melding in te dienen op de website: info@sushi-eight.nl Op deze manier kunnen we de melding voor u in behandeling nemen.

Th
15 Januar 2022

Goede kwaliteit, vriendelijke bezorging. Wel ruim 10 minuten later dan beloofd, anders 5 sterren gegeven.

Van Tilburg
15 Januar 2022

Het eten was echt heerlijk. Wel wat aan de late kant. Tip zorg voor glutenvrije soja saus als keuze

Antwort von Sushi 8

Beste Van Tilburg, bedankt voor deze reactie. wij gaan uw voorstel van glutenvrije soja saus doorgeven. wij hopen u snel weer te zien.

Esther
15 Januar 2022

De bezorging was een half uur te laat. Het eten was heerlijk!

Antwort von Sushi 8

Beste Esther, bedankt voor uw terug koppeling, wij hopen dat dit niet meer gebeurd. we zien uw graag snel weer terug.

Elles
15 Januar 2022

Het warme deel van het eten was helaas bijna koud

Antwort von Sushi 8

Beste Ellis, wat vervelend dat u deze negatieve ervaring bij ons heeft gehad. Wij hopen dat dit niet meer zou gebeuren. we zien u graag wee terug.

Kevin
15 Januar 2022

20 minuten te laat

Antwort von Sushi 8

Beste Kevin, bedankt voor de reactie. Wij hopen dat dit niet meer voorkomt en zien u graag weer snel terug.

Sandra
14 Januar 2022

Heerlijke verse sushi!

Hans
14 Januar 2022

Prima kwaliteit sushi ! Heerlijk gegeten !

Ellen vonk
13 Januar 2022

Heerlijke sushi. Alles stond klaar op de afgesproken afhaaltijd. Zou hier zeker vaker gaan bestellen

Tjeerd
9 Januar 2022

Lekkere sushi en keurig op tijd bezorgd

vd Graaf
9 Januar 2022

Bezorging was aan de late kant en het warme was aan de koude kant . De sushi’s waren lekker

Mieke lommerse
9 Januar 2022

Ontzettend lekker alles vers

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Craig
9 Januar 2022

Lekker Sushi

Frank
9 Januar 2022

Heel lekker goede kwaliteit bezorging op tijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Wil Kampert
8 Januar 2022

Kwaliteit prima, maar de levering was niet compleet, ontbrekende zalm en tonijn nageleverd echter ook dat was te weinig. Daarna zelf het resterende maar opgehaald. Betere controle zou wenselijk zijn voor de prijs die men betaald.

Antwort von Sushi 8

Beste Wil Kampert, wat vervelend dat u deze negatieve ervaring bij ons heeft gehad. Wij hopen dat dit iet nog een keer gebeurd. we zien u graag weer snel terug.

Jozefien
8 Januar 2022

Heerlijk gegeten en kwam keurig optijd

Marly
8 Januar 2022

Altijd lekker, vers, en op tijd klaar!

Bart
8 Januar 2022

Was super lekker echt wel een aanrader, was lekker vers, wat knapperig moet zijn was ook knapperig. Super

Schijvens
7 Januar 2022
Joep
7 Januar 2022
Rian
7 Januar 2022

Heerlijke sushi voor een mooie prijs

Eric
7 Januar 2022

Erg lekkere sushi’s, zichtbaar vers gemaakt. Netjes en op tijd bezorgd. Gewoon top.

Patricia
6 Januar 2022

Heerlijk gegeten, bezorging prima op tijd. Fijn!

Miranda Balduk
6 Januar 2022

Wij hebben gesmuld van de winter BBQ sushibox. Een aanrader!

Derksen
4 Januar 2022
Serge
4 Januar 2022

Heerlijjk, maar niet genoeg soja sauce.

Martin
4 Januar 2022

Prima sushi, met voldoende soja, gember en wasabi meegeleverd. Perfect op tijd klaar en de portie was groot genoeg!

Jeroen Postma
3 Januar 2022

heerlijk eten en goede service met levering

***
3 Januar 2022
Ans kronier
3 Januar 2022

Alles was toppie!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

JC
3 Januar 2022

Sushi zelf was heerlijk maar ter plaatsen kon ik niet cash betalen omdat er geen wisselgeld aanwezig was. Jammer

De Bruin
2 Januar 2021

Voor de derde keer hier sushi besteld en weer super lekker gegeten. Echt een aanrader!

Frits
2 Januar 2021

Het was lekker en vers, maar we hadden moeite om de beloofde zes verschillende soorten sushi te determineren; we vonden er met de beste wil van de wereld slechts vier en 24 ipv 26 stuks. De volgende keer zal ik dus samen met een bediende in de winkel de bestelling nalopen. Dat voorkomt teleurstelling.

Antwort von Sushi 8

Beste Frits, bedankt voor de terug koppeling. Het spijt ons dat we niet konden doen aan uw verwachtingen. wij hopen dat het de volgende keer wel goed gaat. we zien u snel weer terug.

Maud
2 Januar 2021
Ans Janssens
1 Januar 2021

Jullie waren bijna een half uur te laat. Ik weet dat het een drukke dag was dus onvoldoende vind ik het niet maar een half uur is wel veel. Verder prima! Goede kwaliteit!

Dielissen Kees
1 Januar 2021

Gevarieerde schotel met kwaliteit producten. Zeer aan te bevelen.

Tanja
1 Januar 2021

Aanwinst voor Berkel-Enschot, heerlijke verse sushi

L
1 Januar 2021

Zag er goed uit en smaak/ versheid oke!

Karin van der Velden
31 Dezember 2021

We kregen maar 1 flesje sojasaus voor 60 stuks Dat was echt te weinig De sushi was top

Antwort von Sushi 8

Beste klant, bedankt voor uw review. We zullen uw feedback over de sojasaus in acht nemen. Graag tot snel! - Team Sushi Eight

Petra Hamers
31 Dezember 2021

Op de afgesproken tijd bezorgd en het was heerlijk!

Irene
31 Dezember 2021

Om 17:25 bericht dat de bestelling onderweg was. Uiteindelijk pas om 18:10 geleverd. Als bezorgtijd 17:45 aangegeven. Helaas waren de warme gerechten ook niet heel warm meer. De koude gerechten waren wel erg lekker!

William
31 Dezember 2021

Wederom lekker en mooi op tijd!

Derksen
31 Dezember 2021

Heerlijk gegeten

Annemieke
31 Dezember 2021

Bezorging was wat later dan afgesproken. Wel heerlijk gegeten

Sandy van Laak
31 Dezember 2021

Rijst was vers. De gebakken garnalen (op de bowl) waren koud.

Gabriella
30 Dezember 2021

Lekkere sushi, snel bezorgd en iets wat was vergeten werd heel snel nabezorgd

Anne
30 Dezember 2021

Heerlijke poke a bowl op!! Rijkelijk gevuld!!!!

Leonie Verloop-Visser
30 Dezember 2021

Sushi was erg lekker

Marjo
29 Dezember 2021

Netjes en vriendelijk bezorgd. Sushi was heerlijk we hebben er van zitten te genieten.

Lotte
29 Dezember 2021
Noa van Ewijk
28 Dezember 2021

We hadden gevraagd om 10 stokjes en kregen er maar 4. Verder hadden we ook super weinig soja saus, terwijl we voor bijna €100 aan sushi besteld hadden. Als laatste heb ik nog geprobeerd jullie te bellen, maar jullie telefoon was buiten bereik. Al met al ben ik dus zeer ontevreden.

Benjamin its
28 Dezember 2021

Eten was prima, bestelling was helaas niet direct compleet bleek bij thuiskomst. Wel snel hersteld

Dagmar
27 Dezember 2021

Lekkere, gevarieerde sushi!

Vugs
26 Dezember 2021

Heerlijk !

Schoenmakers
26 Dezember 2021
Petra Hamers
26 Dezember 2021

Heerlijke sushi! Doosjes waarin het bezorgd werd zouden iets hoger mogen zijn zodat de sushi niet aan de deksel plakt. Maar verder was het super!

Anita Noordzij
26 Dezember 2021

Heerlijke versie smaakvolle sushi! Bezorgd door een zeer vriendelijk persoon.

Vd Aker
25 Dezember 2021

Heerlijke sushi, netjes bezorgd. Wat geweldig dat we dit in ons dorp hebben.

Danielle
25 Dezember 2021

Heerlijke sushi, maar de hoeveelheid soya saus is echt wel weinig voor datgene wat je besteld.

Colet de man
25 Dezember 2021

Graag meer gerechten met minder rijst maar met meer groenten

Heijtbrink
25 Dezember 2021

Prima schotel zeker voor herhaling vatbaar.

Elles
25 Dezember 2021

Heerlijk eten en bezorging stipt op tijd door een vriendelijke jongeman, zeer tevreden!

X
25 Dezember 2021

Heerlijk!

N. Coolegem
24 Dezember 2021
Astrid Vlottes
24 Dezember 2021

Prima sushis, keurig op tijd klaar. Alleen was het op deze vooravond van Kerst zo druk dat we vriendelijk gevraagd werden of we zelf op konden halen. Gelukkig lukte dat, en we kregen er iets lekkers extra bij. Goed geregeld !

Anne-Marie van Iersel
24 Dezember 2021
Lucille
24 Dezember 2021

Of ik het op kon halen, ipv bezorgen Wel wat miniloempia erbij gedaan Garnaal te hard gebakken, loempiaatjes ook geen aanrader zit niks in, meest deeg! Sushi prima

M Buitendijk
23 Dezember 2021

In de box die we hadden zaten twee verschillende rols. Maar van elk 8 ofzo. Zou juist bij een box wat meer variatie verwachten


Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Serge
21 Dezember 2021

Heerlijk en precies op tijd!

Lucille
19 Dezember 2021

Eerste keer sushi besteld! Heerlijk prima bezorging Ga zeker nog wat ander lekkers uizoeken!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

A WILLEMEN
19 Dezember 2021
Verhagen
19 Dezember 2021

Perfect, alleen de e-mail dat de sushi onderweg is kwam binnen nadat we al aan het tafelen waren.

Chantal
18 Dezember 2021

De bestelling was perfect op tijd en hartstikke lekker! Zeker voor herhaling vatbaar!

Roozen
18 Dezember 2021

Alles was prima. We hadden alleen 2 x loempia’s besteld en hebben maar 1 x gehad .

jan
16 Dezember 2021

Lekker, met zorg bereid. Prima.

Rick Bisschops
16 Dezember 2021

Lekkere sushi, verrassende combinaties die elders niet te krijgen zijn. Aanrader.

Jeanne
16 Dezember 2021

Eten was iets later dan aangegeven, maar niet onoverkomelijk, er ontbrak alleen een deel van bestelling, maar dat had bezorger 1 al gemeld, dus bezorging in twee etappes. Eten was overigens heerlijk

Kloos
15 Dezember 2021
Ines
15 Dezember 2021

Sushi is smakeloos. Voor dat geld mag je wel betere kwaliteit verwachten.

K
13 Dezember 2021

Super snelle bezorging. Sushi was lekker, maar beetje waterig. Weinig saus en de sojasaus vond ik matig. Ze zijn net open, dus het is nog even finetunen denk ik. Ik zou zeker nog eens bestellen!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Willeke van Thiel
13 Dezember 2021

De Rolls mogen krokanter, wel smaakvol. Weinig gemberwortel i.p.v. Hollandse sla zou ik met zeewier garneren. Snacks en Sushi in Vught is een heel goed voorbeeld

Ingrid Huiberts
13 Dezember 2021

heerlijk gegeten

GJV
13 Dezember 2021
Mark
12 Dezember 2021
Marjolein
11 Dezember 2021
Erik van Griensven
10 Dezember 2021

Het meeste eten was heerlijk. Maar de tonijn was veel en veel te laat uit de vriezer gehaald waardoor hij waarschijnlijk goed te snijden was, maar iets minder goed te eten. Zonder de tonijn was er een ster bijgekomen. Nu was het krap aan 3 sterren, maar daar zit het voordeel van de twijfel bij omdat het een nieuwe vestiging is.

Noortje
9 Dezember 2021

Erg lekker!!

William
8 Dezember 2021

Nadat de eerste bestelling fout ging, toch nog een tweede kans gegeven. En daar hebben we zeker geen spijt van gekregen. Nu wel mooi op tijd (met een verrassing) en het was weer ontzettend lekker. Er komen zeker nog meerdere keren!

Marco r
8 Dezember 2021

Goede en lekkere sushi

Kees remmers
7 Dezember 2021

Wederom perfect verzorgd

Doorakekrs
6 Dezember 2021
A. Hermans
5 Dezember 2021

Erg lekker en super vers. Goede service.

Van Hees
5 Dezember 2021

Lekker eten, maar de bezorging laat te wensen over. Alle keren dat ik heb besteld was de bezorging laat of veel te laat

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Desiree
5 Dezember 2021

Was heel lekker en precies op tijd klaar

Ilham Bouchlal
5 Dezember 2021

Sushi 8 zit nog niet zo lang in ons dorp maar al een paar keer besteld en elke keer top tot nu toe. Absolute aanrader!

.
5 Dezember 2021

Top erg kekker

Sanne bruurs
5 Dezember 2021

Goede sushi!

E. M
5 Dezember 2021

Heerlijke sushi!

Karin
4 Dezember 2021

Netjes op tijd en de lekkerste sushi! Helemaal top!

Tetyana
3 Dezember 2021

Perfect op tijd, goede kwaliteit en perfecte porties

Hanneke
3 Dezember 2021
Hoes
2 Dezember 2021

Heerlijke sushi

Danielle
30 November 2021

Vorige week was t top! Vandaag niet ok, rijst te gaar en klef en vis topping niet vers en hard/stug

M Hamers
29 November 2021

Voor ons de eerste bij sushi 8 besteld. Heerlijke Sushi, super kwaliteit!

Mirjam
29 November 2021

Prima prijs kwaliteit verhouding. keurig op tijd bezorgd

Audrey
29 November 2021

Echt super lekker! Was iets later, zat iets extra’s bij dus zeker aan te radenđŸ‘đŸ»

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

IJpelaar
29 November 2021
Maud
28 November 2021

Het was erg lekker! Voor herhaling vatbaar. Levering netjes op tijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

H van Dun
28 November 2021

Heerlijke sushi

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Astrid
28 November 2021

Keurig op tijd gebracht, heerlijke sushi en pasteitjes, goede kwaliteit.

Pascale
28 November 2021

Prijs/kwaliteit verhouding vond ik niet geweldig.

Hans
27 November 2021
Adnan Dalati
26 November 2021

Ik vind het heerlijk het eten die ze maken. En ik bestel veel bij hun en ik zou zo blijven als het zo lekker en goed blijft! Ik zou het nog beter vinden als het zou niet alleen dat je kan bestellen of laat het bezorgd worden maar dat je daar ook zou kunnen eten. En zo doorgaan ✅

Jurgen
26 November 2021

Het eten was goddelijk erg lekker alleen de service mag wat vrolijker en vriendelijker.

GJV
25 November 2021

Prima kwaliteit!

E
25 November 2021

Erg lekkere sushi, heel vers!

Ria
24 November 2021
Monique
24 November 2021

Heerlijke verse sushi

Prins
21 November 2021

Wij hebben heerlijk gegeten , ik dacht dat ik geen sushi lusten maar jullie hebben mij over de streep getrokken zeker voor herhaling vatbaar .

V. Asten
21 November 2021

Lekkere sushi en op tijd bezorgt

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

JvA
21 November 2021

Super lekker!

Athos
21 November 2021
Manon
20 November 2021
Chantal voermans
20 November 2021

Erg lekker & vers! Alles ziet er mooi uit

Annemiek Alberts
20 November 2021

Wij hadden 2x een portie van 6 loempia’s besteld, maar ipv 12 loempia’s kregen we er maar 8 in totaal. De tonijnsashimi was nog een beetje bevroren. Verder was alles heel lekker.

Zo schellekens
20 November 2021

Tonijn was niet goed!

Maaike
19 November 2021

De tonijn was echt niet lekker, droog en leek uit blik (evenals de zalm in bepaalde rollen). Weinig sojasaus. Wel vriendelijk personeel en goede bezorging. Onhandig dat er geen telefoonnummer is?

Rosanne
19 November 2021

Niet best, sushi was niet vers en de edamame ook niet. Niet voor herhaling vatbaar.

Saskia Dominicus
19 November 2021

Zeer goed kwaliteit sushi! En goed personeel

Martin
19 November 2021

Heerlijke sushi

André Ligtvoet
18 November 2021

Zeer, zeer lekker. Het aanbevelen waard !

Rian
18 November 2021

Quality time box besteld, zeer gevarieerd en heerlijke sushi. Vriendelijk personeel.

Antwort von Sushi 8

Dag Rian, heel erg bedankt voor uw positieve review! Graag tot snel - Team Sushi Eight

J.
18 November 2021
Femke
15 November 2021
Yvette
15 November 2021

Vond sushi slecht van kwaliteit alles viel uit elkaar en proefde niet vers Veel veel saus over heen erg jammer Besteling was goed op tijd 16.45 stond gepland. En hij was er 5 min eerder

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Dag Yvette, vervelend om te horen dat de sushi niet naar wens was. Op de sushi van de quality time zit inderdaad veel saus. Misschien dat u in het vervolg een andere box zou kunnen proberen, zoals de student box of de 3 en 4 way small maki. De sushi die wij maken is vers, de koks maken elke dag opnieuw de sushi met liefde voor u klaar. We zien u graag snel terug - Team Sushi Eight

Lotte
15 November 2021

Kwalitatief een van de beste bezorgsushi die ik op heb!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marjolein
15 November 2021

Wij vonden de sushi heerlijk! Top om in ons dorp te hebben. Bezorging kwartier later dan aangevraagd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ilse
15 November 2021

Top! En super vers, een lust voor het oog!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Eric
15 November 2021

Lekkere sushi. Goede kwaliteit. Niet ijskoud, dus niet niet uit de koeling, vers gemaakt. Wel 45 min later dan afgesproken. Maat smaakte voortreffelijk :-)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Luuk
14 November 2021
Lisette
14 November 2021

Heerlijke sushi Prima bezorging. Voor herhaling vatbaar. Aanwinst voor Berkel-Enschot Alleen de openingsaanbieding van Facebook zat er niet bij Terwijl ik wel had aangegeven dat ik geliked had.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rutten
14 November 2021

Besteld, betaald, levering om 20:00 gepland. Uit eindelijk zelf opgehaald om 20:50. Geen tel nr te vinden op de site van Berkel-Enschot dus niet te contacteren. Ook in de zaak werd niet echt erkend dat 50 min tot 1 uur vertraging zonder contact op te nemen of klant te informeren best bijzonder is... ik ben van mening van wel. Kreeg 5 gefrituurde gamba's mee als cadeautje voor de vertraging.... ik had liever een telefoontje gehad.

Antwort von Sushi 8

Dag beste klant, vervelend dat uw bestelling bijna een uur te laat was. Zou u een mailtje kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl waarin u nogmaals uitlegt wat er mis is gegaan? Dan handelen we uw klacht zo verder af. Met vriendelijke groet - Team Sushi Eight

Kim
14 November 2021

Goede, smaakvolle sushi en nette levering. Aanwinst voor Berkel-Enschot

Hendriks
14 November 2021

Net opgestart in Berkel-Enschot en duidelijk nog wat logistieke aanloopprobleempjes. Tijdige bezorging zat er niet in. Lang gewacht, uiteindelijk zelf naar afhaal gereden. Daar is het meteen opgepakt en bestelling in orde gemaakt, met paar extraatjes voor de overlast.

William
14 November 2021

De eerste keer dat we hier bestelden en dat begon niet goed. We hebben nog moeten bellen en het leek erop dat ze de bestelling gewoon vergeten waren. Uiteindelijk werd de sushi dan ook een uur later bezorgd dan afgesproken en dat terwijl we deze al vroeg in de middag hadden besteld. Gelukkig maakte de kwaliteit van de sushi veel goed, want die was gewoon perfect en dus zeker voor herhaling vatbaar!

Antwort von Sushi 8

Dag William, we vinden het vervelend om te lezen dat de bestelling vergeten was. Wel doet het ons goed om te horen dat u heeft genoten van het eten! We zien u graag snel terug en dan zullen we uw bestelling niet vergeten ;) - Team Sushi Eight

Dongen
14 November 2021

Sushi was heerlijk, alleen wel anderhalf uur te laat bezorgd zonder bericht. Zelf geprobeerd in contact te komen maar telefonisch onbereikbaar.

Antwort von Sushi 8

Dag beste klant, vervelend dat uw bestelling 1,5u te laat was. We willen u hierin graag tegemoet, zou u daarom willen mailen naar info@sushi-eight.nl? Dan pakken we uw klacht daar verder op - Team Sushi Eight

Richard
14 November 2021

Doordat de horeca was gesloten, was het veel drukker dan normaal bij Sushi 8 en was de bezorging veel later dan aangegeven. Maar dat werd meer dan goed gemaakt met wat extra gerechten. De sushi was heerlijk, beste sushi die wij tot op heden hebben gegeten!

Paola van Rooijen
14 November 2021

Bestelling kwam 40 minuten te laat. De yakitori zat er niet bij.

Antwort von Sushi 8

Dag Paola, vervelend om te horen dat de sushi niet in de smaak viel. Zou u een mailtje kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl, dan pakken we uw klacht daar verder op - Team Sushi Eight

Odie69
14 November 2021

Lekkere sushi, vers, maar ik heb wel lekkerder op. Bezorging was prima.

FK
14 November 2021

I.v.m. eventuele drukte heb ik uit voorzorg al om 16.30 uur een bestelling geplaatst voor 18.30 uur. Om 19.45 uur nog geen bezorger gezien. Bestelling zelf maar gaan ophalen in Koningsoord. Het is dat wij jullie sushi erg lekker vinden maar als de bezorging steeds zoveel vertraging blijft oplopen, gaat dit klanten kosten. Zou erg jammer zijn omdat de kwaliteit van het eten simpelweg goed is!

Tom
13 November 2021

Een uur en kwartier te laat, geen telefoonnummer om contact op te nemen. Sushi niet bijzonder......geen herhaling voor ons.

Jacintha de Bruijn
13 November 2021

Bijna 2 uur moeten wachten op onze bestelling, paar keer geprobeerd te bellen maar er werd niet opgenomen Op de site staat bij contact gegevens ook geen telefoon nummer vermeld dus het was even zoeken Toen naar de winkel zelf gegaan, maar ook een half uur staan wachten zonder geholpen te worden ivm de drukte Ondertussen was de bestelling bij ons geleverd, maar de bezorger was in zijn eentje aan het werk vandaar de vertraging De warme hapjes die we besteld hadden waren koud geworden

Antwort von Sushi 8

Dag Jacintha, we vinden het vervelend om te horen dat uw bestelling te laat en niet in orde was. We willen u hierin graag tegemoet komen. Als u ons een mailtje stuurt (info@sushi-eight.nl) met daarin uw klacht en bij welk filiaal u heeft besteld, pakken we uw klacht daar verder op - Team Sushi Eight

CWB
13 November 2021

Op tijd klaar, prijs kwaliteit prima, bowls mogen iets meer zijn.

Chantal
13 November 2021

Goede sushi,lekker gevarieerd!

Joep
13 November 2021

Was lekker, vers en genoeg voor een mooie prijs.

Barbara Quist
13 November 2021

Het was heerlijk, alleen ruim te laat. Wel met excuses erbij namens een aardige bezorger. Laten we zeggen dat het de drukte ivm nieuw zijn is in ons dorp. Dat kan ik me goed voorstellen. Wel hadden we de Insta post geliked en gedeeld voor een gratis rol die er niet bij zat. Is alleen bij afhaal misschien?

Antwort von Sushi 8

Dag Barbara, de gratis sushi rol is inderdaad alleen bij afhaal. Vervelend dat de bestelling te laat was, we streven er naar om in het vervolg op tijd te zijn! Graag tot snel - Team Sushi Eight

V.
12 November 2021

Lang gewacht op de bestelling

Lot
12 November 2021
FK
11 November 2021

Bezorging ruim 3 kwartier later dan aangegeven tijdstip. Telefonisch niet bereikbaar en via chat geen reactie. Uiteindelijk lekker gegeten!

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen dat u ondanks het lange wachten toch lekker heeft gegeten. We zouden u tegemoet willen komen voor het lange wachten, zou u een mail kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl? - Team Sushi Eight

Sofie Kampert
10 November 2021
Ans Maasen
10 November 2021

1 flesje sojasaus voor 2 pers. Is te weinig Een paar servetten erbij en het is af

Lemke
9 November 2021

Chilisaus zou er bij 2 gerechten bij moeten zitten maar helaas geen saus. De smaak van de sushi was redelijk standaard

M.S
8 November 2021

Wij hadden een box besteld en smaakte echt heerlijk. Er zaten alleen geen stokjes of servetten bij. Ook zat er geen soja saus bij, als je een box besteld vind ik wel dat dat er een bakje soja saus bij kan.

Liesbeth Coehorst
8 November 2021

Lekkere smaken en goede prijs

Lau
7 November 2021

Super

Sander
7 November 2021

Super vers! Vriendelijke bezorging! Aanwinst voor het dorp!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Dag Sander, heel erg bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat u zo tevreden was over onze sushi. We zien u graag snel terug! - Team Sushi Eight

Sabine van Niersen
7 November 2021

Heerlijk gegeten! Goede prijs kwaliteit. We bestellen zeker binnenkort weer.

Tanja
7 November 2021

De sushi was lekker. Ik vond alleen de sushi met mozzarella minder geslaagd, maar dat is een kwestie van smaak. Wel erg jammer dat het een uur te laat bezorgd werd.

Antwort von Sushi 8

Dag Tanja, fijn om te horen dat onze sushi is bevallen. Wel vervelend dat u een uur heeft moeten wachten. Zou een mailtje kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl, dan kijken we hoe we u tegemoet kunnen komen - Team Sushi Eight

Bjorn van der Beek
7 November 2021

Heerlijk verse sushi. Beste thuisbezorgd sushi in de regio. Hij was wel te laat bezorgd, maar om dat te compenseren hadden ze er gratis sushi rolls bij gedaan. Netjes!

Marjo Bertens
7 November 2021
De Jong
7 November 2021

Wij hadden het idee dat het niet vers was

Antwort von Sushi 8

Dank u wel voor uw beoordeling! Onze sushi is zeker wel vers, elke dag zijn onze koks druk bezig met het maken van de sushi. Dit doen zij met liefde ;-) - Team Sushi Eight

Mirza Hoes
6 November 2021

Heerlijke sushi, alleen zelf afgehaald omdat het langer duurde dan van tevoren aangegeven. Maar dat was net erg.

Van Berkel
6 November 2021
Elizabeth
6 November 2021

Vers en erg lekker van smaak. Zich ervan bewust dat sushi niet goedkoop is, maar een beetje teleurgesteld qua prijs / hoeveelheid. Telefonisch niet bereikbaar, bestelling was incompleet. Zal het nog een keer proberen.

Antwort von Sushi 8

Dag Elizabeth, vervelend om te horen dat uw bestelling incompleet was en we niet bereikbaar waren. Zou u kunnen mailen naar info@sushi-eight.nl, dan kijken we wat we voor u kunnen doen! - Team Sushi Eight

Van de Rijt
6 November 2021

Smakelijke sushi.